Všeobecné obchodní podmínky platné od 30.08.2025 Poskytovatel služeb: Pozemkový spolek Prokopák IČ: 27050092, se sídlem Prokopské údolí 302/4, 152 00, Praha 5 (dále jen „Poskytovatel”).
Všeobecné obchodní podmínky pro pořádání kurzů, lekcí, workshopů, táborů, individuálních konzultací s pedagogem, služeb nabízených na internetové adrese www.prokopskaliscata.cz (dále jen „Služba“ nebo „Služby“ nebo „Lekce“).
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě založení uživatelského účtu a následných objednávek Služeb uzavřené mezi Poskytovatelem a fyzickou osobou (dále jen „Klient”) prostřednictvím webových stránek https://prokopskaliscata.inrs.cz/rs/ (dále jen „Web“).
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET A REZERVAČNÍ SYSTÉM
2.1. Pro využívání Služeb Poskytovatel je Klient povinen si na Webu založit uživatelský účet, prostřednictvím kterého bude provádět rezervace konkrétních termínů Lekcí a jejich úhrady (dále jen „Uživatelský účet“).
2.2. Klient si může prostřednictvím Uživatelského účtu zakoupit kurz, jednorázovou akci, tábor nebo konzultaci (dále jen „kurz“) 2.3. Časové období kurzu je uvedena na Webu.
2.4. Při zřízení Uživatelského účtu je Klient povinen uvést pravdivé a aktuální údaje. Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Klientem v Uživatelském jsou Poskytovatelem považovány za správné. Žádáme klienty, aby uvedli své telefonní číslo, pro případ rychlé komunikace.
2.5. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient nesmí tyto údaje nikomu poskytnout ani zpřístupnit.
2.6. Poskytovatel může zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Klient svůj Uživatelský účet déle než 24 měsíců nevyužívá nebo v případě závažného porušení Smlouvy ze strany Klienta.
2.7. Klient bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
2.8. Objednání konkrétní Služby, respektive rezervace konkrétního termínu poskytnutí Služby, je možné provést prostřednictvím online kalendáře na Webu (dále jen „Rezervační systém“).
2.9. Úhrada služeb se provádí uplatněním Jednotlivých lekcí nebo vstupů z „kurzu“. (Jednotlivý vstup v rámci kurzu dále společně jako „Vstup“).
2.10. Rezervace vybraného termínu Lekce je dokončena odesláním rezervačního formuláře v Rezervačním systému (dále jen „Rezervace“), což Poskytovatel potvrdí Klientovi neprodleně po jejím obdržení, a to prostřednictvím elektronické pošty na e-mailovou adresu, kterou Klient uvedl při zřízení Uživatelského účtu a/nebo v rámci Rezervačního systému.
2.11. Rezervační systém neumožňuje nakupování kurzu, táborů, konzultací, ani provedení Rezervace bez předchozího zřízení Uživatelského účtu.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Zřízením Uživatelského účtu dochází mezi Klientem a Poskytovatelem k uzavření smlouvy o poskytování služeb ve smyslu § 1746 odst. 2 Občanského zákoníku a Klient tímto rovněž vyjadřuje, že se seznámil a souhlasí se zněním těchto Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „Smlouva“).
3.2. Rezervační systém na Webu obsahuje informace o rozsahu poskytovaných Služeb, a to včetně uvedení ceny jednotlivých Služeb a termín jejich poskytnutí. Ceny jsou finální a zůstávají v platnosti v době objednání vybraného kurzu. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele sjednat s Klientem objednávku za individuálně sjednaných podmínek.
4. CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu Služeb dle Rezervace hradí Klient uplatněním Jednotlivého vstupu.
4.2. Jednotlivé vstupy a kurzy lze uhradit následujícími způsoby:
4.2.1. Bezhotovostně bankovním převodem na účet Poskytovatele;
4.2.2. Nabitím kreditu.
4.3. V případě bezhotovostní platby převodem a dobitím kreditu je Klient povinen uvést v příkazu k úhradě variabilní symbol přidělený Poskytovatelem. K připsání Jednotlivých kurzů v Uživatelském účtu dojde okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatele.
4.4. Poskytovatel vystaví Klientovi za nákup kurzu nebo lekce daňový doklad – účtenku. Účtenka je automaticky generována a je Klientovi vystavena po uhrazení a spárování (u platby bankovním převodem). Klient své účtenky nalezne ve svém Uživatelském účtu pod záložkou „Účtenky”. Po předchozí dohodě může Poskytovatel vystavit také fakturu či potvrzení pro pojišťovnu a zaslat ji elektronickou poštou na elektronickou adresu Klienta nebo předat osobně v Prokopských liščatech.
5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
5.1. Klient, coby spotřebitel ve smyslu příslušných ustanovení Občanského zákoníku, má právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 7 dnů. Tato lhůta běží ode dne uzavření Smlouvy, tedy ode dne zřízení Uživatelského účtu.
5.2. Oznámení o odstoupení od Smlouvy doručí Klient Poskytovateli e-mailem na adresu prokopskaliscata@gmail.com.
5.3. V případě odstoupení od Smlouvy Poskytovatel vrátí Klientovi peněžní částku odpovídající hodnotě Klientem zakoupených Jednotlivých kurzů do 30 dnů, a to na bankovní účet Klienta. Odstoupit od Smlouvy lze pouze v případě, že nedošlo k poskytnutí plnění ze strany Poskytovatel. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší.
5.4. Pokud již došlo k částečnému poskytnutí plnění ze strany Poskytovatele a Klient platně odstoupí od Smlouvy, tak bude Klientovi vrácena pouze částku odpovídající hodnotě Klientem zakoupených nevyčerpaných Jednotlivých vstupů, a to na bankovní účet Klienta.
6. POSKYTNUTÍ SLUŽBY
6.1. Lekce jsou poskytovány v jasně daném rozsahu (datum, čas začátku a konce Lekce), v čase a místě specifikovaném v Rezervačním systému.
6.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo v nezbytných případech upravovat datum, místo či čas Lekcí.
6.3. Nevyužitá Služba nebo její část není vratná, a to z jakýchkoliv důvodů. Jedinou výjimkou je situace popsaná v čl. 5.3. těchto Všeobecných obchodních podmínek.
6.4. Kurzy, lekce, jednorázové akce a tábory lze rušit s možností náhrady nebo vrácení části účastnického poplatku za těchto podmínek:
6.4.1. Zahradní komunitní školka:
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě založení uživatelského účtu a následných objednávek Služeb uzavřené mezi Poskytovatelem a fyzickou osobou (dále jen „Klient”) prostřednictvím webových stránek https://prokopskaliscata.inrs.cz/rs/ (dále jen „Web“).
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET A REZERVAČNÍ SYSTÉM
2.1. Pro využívání Služeb Poskytovatel je Klient povinen si na Webu založit uživatelský účet, prostřednictvím kterého bude provádět rezervace konkrétních termínů Lekcí a jejich úhrady (dále jen „Uživatelský účet“).
2.2. Klient si může prostřednictvím Uživatelského účtu zakoupit kurz, jednorázovou akci, tábor nebo konzultaci (dále jen „kurz“) 2.3. Časové období kurzu je uvedena na Webu.
2.4. Při zřízení Uživatelského účtu je Klient povinen uvést pravdivé a aktuální údaje. Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Klientem v Uživatelském jsou Poskytovatelem považovány za správné. Žádáme klienty, aby uvedli své telefonní číslo, pro případ rychlé komunikace.
2.5. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient nesmí tyto údaje nikomu poskytnout ani zpřístupnit.
2.6. Poskytovatel může zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Klient svůj Uživatelský účet déle než 24 měsíců nevyužívá nebo v případě závažného porušení Smlouvy ze strany Klienta.
2.7. Klient bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
2.8. Objednání konkrétní Služby, respektive rezervace konkrétního termínu poskytnutí Služby, je možné provést prostřednictvím online kalendáře na Webu (dále jen „Rezervační systém“).
2.9. Úhrada služeb se provádí uplatněním Jednotlivých lekcí nebo vstupů z „kurzu“. (Jednotlivý vstup v rámci kurzu dále společně jako „Vstup“).
2.10. Rezervace vybraného termínu Lekce je dokončena odesláním rezervačního formuláře v Rezervačním systému (dále jen „Rezervace“), což Poskytovatel potvrdí Klientovi neprodleně po jejím obdržení, a to prostřednictvím elektronické pošty na e-mailovou adresu, kterou Klient uvedl při zřízení Uživatelského účtu a/nebo v rámci Rezervačního systému.
2.11. Rezervační systém neumožňuje nakupování kurzu, táborů, konzultací, ani provedení Rezervace bez předchozího zřízení Uživatelského účtu.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Zřízením Uživatelského účtu dochází mezi Klientem a Poskytovatelem k uzavření smlouvy o poskytování služeb ve smyslu § 1746 odst. 2 Občanského zákoníku a Klient tímto rovněž vyjadřuje, že se seznámil a souhlasí se zněním těchto Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „Smlouva“).
3.2. Rezervační systém na Webu obsahuje informace o rozsahu poskytovaných Služeb, a to včetně uvedení ceny jednotlivých Služeb a termín jejich poskytnutí. Ceny jsou finální a zůstávají v platnosti v době objednání vybraného kurzu. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele sjednat s Klientem objednávku za individuálně sjednaných podmínek.
4. CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu Služeb dle Rezervace hradí Klient uplatněním Jednotlivého vstupu.
4.2. Jednotlivé vstupy a kurzy lze uhradit následujícími způsoby:
4.2.1. Bezhotovostně bankovním převodem na účet Poskytovatele;
4.2.2. Nabitím kreditu.
4.3. V případě bezhotovostní platby převodem a dobitím kreditu je Klient povinen uvést v příkazu k úhradě variabilní symbol přidělený Poskytovatelem. K připsání Jednotlivých kurzů v Uživatelském účtu dojde okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatele.
4.4. Poskytovatel vystaví Klientovi za nákup kurzu nebo lekce daňový doklad – účtenku. Účtenka je automaticky generována a je Klientovi vystavena po uhrazení a spárování (u platby bankovním převodem). Klient své účtenky nalezne ve svém Uživatelském účtu pod záložkou „Účtenky”. Po předchozí dohodě může Poskytovatel vystavit také fakturu či potvrzení pro pojišťovnu a zaslat ji elektronickou poštou na elektronickou adresu Klienta nebo předat osobně v Prokopských liščatech.
5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
5.1. Klient, coby spotřebitel ve smyslu příslušných ustanovení Občanského zákoníku, má právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 7 dnů. Tato lhůta běží ode dne uzavření Smlouvy, tedy ode dne zřízení Uživatelského účtu.
5.2. Oznámení o odstoupení od Smlouvy doručí Klient Poskytovateli e-mailem na adresu prokopskaliscata@gmail.com.
5.3. V případě odstoupení od Smlouvy Poskytovatel vrátí Klientovi peněžní částku odpovídající hodnotě Klientem zakoupených Jednotlivých kurzů do 30 dnů, a to na bankovní účet Klienta. Odstoupit od Smlouvy lze pouze v případě, že nedošlo k poskytnutí plnění ze strany Poskytovatel. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší.
5.4. Pokud již došlo k částečnému poskytnutí plnění ze strany Poskytovatele a Klient platně odstoupí od Smlouvy, tak bude Klientovi vrácena pouze částku odpovídající hodnotě Klientem zakoupených nevyčerpaných Jednotlivých vstupů, a to na bankovní účet Klienta.
6. POSKYTNUTÍ SLUŽBY
6.1. Lekce jsou poskytovány v jasně daném rozsahu (datum, čas začátku a konce Lekce), v čase a místě specifikovaném v Rezervačním systému.
6.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo v nezbytných případech upravovat datum, místo či čas Lekcí.
6.3. Nevyužitá Služba nebo její část není vratná, a to z jakýchkoliv důvodů. Jedinou výjimkou je situace popsaná v čl. 5.3. těchto Všeobecných obchodních podmínek.
6.4. Kurzy, lekce, jednorázové akce a tábory lze rušit s možností náhrady nebo vrácení části účastnického poplatku za těchto podmínek:
6.4.1. Zahradní komunitní školka:
- v případě odhlášení 14 dní před začátkem kurzu na e-mail: prokopskaliscata@gmail.com vracíme 30% kurzovného na bankovní účet
- při odhlášení později, nevracíme peníze na kredit ani na bankovní účet
- při nemoci v průběhu kurzu je možné získat náhradu za těchto podmínek:
- odhlášení v rezervačního systému z lekce do 14 h předchozího dne
- náhradu s obědem můžete uplatnit, pokud je v zahradní komunitní školce volno
- nutné uplatnit do 5 dní po skončení kurzu
- při náhradě je nutné nahlásit průvodci zdravotní problémy, ráno při předávání dítěte
6.4.2. Domškoláci:
- v případě odhlášení14 dní před začátkem kurzu na e-mail: prokopskaliscata@gmail.com vracíme 30% kurzovného na bankovní účet
- při odhlášení později, nevracíme peníze na kredit ani na bankovní účet
- při nemoci v průběhu kurzu je možné získat náhradu za těchto podmínek:
- odhlášení v rezervačního systému z lekce do 14 h předchozího dne
- náhradu můžete uplatnit, pokud je v kurzu domškoláků volno
- domškoláci, kteří chodí 2x týdně si mohou nahrazovat v rámci jednorázových akcích – tzv. domškoláci v akci/ domškoláci přespávají
- domškoláci, kteří chodí 1x týdně si mohou nahrazovat pouze v rámci kurzu úterý nebo čtvrtek. Není možné využít náhradu na jednorázové akce – tzv. domškoláci v akci nebo domškoláci přespávají
- při náhradě je nutné nahlásit průvodci zdravotní problémy ráno při předávání dítěte
6.4.3. Tábor:
Vracíme 30% z celkové částky tábora:
- pokud dáte vědět na e-mail: prokopskaliscata@gmail.com 7 dní předem
- do e-mailu uveďte název tábora, jméno uvedené v rezervačním systému a bankovní účet, na který chcete peníze zaslat
- informace o zrušení tábora méně než 7 dní – nevracíme peníze a z kapacitních důvodů nejsou možné ani náhrady
6.4.4.Jednorázové akce
Posuneme Vám lekci na následující termín
- pokud dáte vědět na e-mail: prokopskaliscata@gmail.com 24 hodin předem
- do e-mailu uveďte název jednorázové akce, jméno uvedené v rezervačním systému
- informace o zrušení jednorázového kurzu méně než 24 hodin – nevracíme peníze ani kredit
- náhradu nelze využít v jiný termín, než ten, co hned následuje
6.5. V případě zrušení Lekce ze strany Poskytovatele (nemoc lektora, nízký počet účastníků aj.) se Klientovi vrací Vstup zpět na jeho Uživatelský účet. Platnost tohoto Vstupu jsou 3 měsíce.
6.6. Poskytovatel si vyhrazuje právo poskytnout Službu pouze v případě, že bude naplněn minimální počet účastníků. V případě zrušení Lekce z důvodu malého počtu účastníků se Klientovi vrací Vstup zpět na jeho Uživatelský účet.
6.7. V případě nemožnosti poskytování Služeb nebo jejich části vlivem nařízení vlády či opatření jiné příslušné státní instituce v souvislosti s pandemií onemocnění Covid-19 si Poskytovatel vyhrazuje právo pozastavit poskytování všech Služeb po dobu takových opatření. Za takových okolností se staví lhůta pro platnost Jednotlivých vstupů a Permanentek. Běh lhůty bude pokračovat od obnovení provozu Poskytovatele v důsledku skončení výše uvedených opatření.
7. REKLAMACE SLUŽBY
7.1. V případě nespokojenosti s úrovní Služby je možné Službu reklamovat.
7.2. Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do 7 dnů od data konání Lekce, a to písemně prostřednictvím elektronické komunikace na e-mailovou adresu prokopskaliscata@gmail.com.
7.3. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. V případě kladného vyřízení reklamace bude Vstup vrácen na Uživatelský účet Klienta, a to do 7 dnů od odeslání rozhodnutí o uznání reklamace na e-mail Klienta.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Poskytovatel je povinen zajistit odpovídající pedagogické vedení, rozsah, čas a místo konání poskytované Služby dle Rezervace.
8.2. Poskytovatel je povinen dbát na kvalitu poskytované Služby i profesní zdatnost osoby, která Službu Klientům poskytuje.
8.3. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody na zdraví sebe či doprovázeného dítěte nebo jakoukoliv jinou újmu vzniklou v průběhu Lekce.
8.4. Poskytovatel doporučuje Klientovi před vytvořením Rezervace absolvovat preventivní prohlídku u svého praktického lékaře, zda jsou naše služby vhodné pro dítě.
8.5. Klient bere na vědomí, že se všech Služeb pořádaných Poskytovatelem účastní na své vlastní nebezpečí.
8.6. Klient dokončením Rezervace stvrzuje, že jeho a dítěte aktuální zdravotní stav odpovídám požadavkům a nárokům vybrané Lekce.
8.7. Klient má povinnost informovat Poskytovatele o jakékoliv změně svého zdravotního stavu, který může mít vliv na zapojení Klienta při poskytování Služby a s ohledem na tento stav zvážit svoji účast.
8.8. Klient je povinen dodržovat pokyny Poskytovatele a jeho zaměstnanců.
8.9. Služby je zakázáno účastnit se pod vlivem alkoholu či jiných návykových látek.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Způsob zpracování a nakládání s osobními údaji se řídí dokumentem Ochrana osobních údajů, který naleznete zde.
10.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 30.07.2025.
10.2. Aplikace jakýchkoli všeobecných obchodních podmínek Klienta se tímto vylučuje a vždy se pro podmínky Smlouvy uplatní pouze tyto všeobecné obchodní podmínky.
10.3. V případě, že dojde mezi Poskytovatele a Klientem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, 120 00, E-mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz
10.4. Od těchto všeobecných obchodních podmínek se lze odchýlit pouze na základě písemné Smlouvy či jiné písemné dohody mezi Klientem a Poskytovatelem.
10.5. Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně tyto všeobecné obchodní podmínky změnit. Poskytovatel změnu všeobecných obchodních podmínek ohlásí Klientovi oznámením zaslaným na jeho emailovou adresu uvedenou Klientem v Uživatelském účtu nejméně 30 dní před plánovanou účinností nových všeobecných obchodních podmínek. Zákazník má právo změny všeobecných obchodních podmínek odmítnout a Smlouvu z tohoto důvodu vypovědět pouze před účinností změn
6.6. Poskytovatel si vyhrazuje právo poskytnout Službu pouze v případě, že bude naplněn minimální počet účastníků. V případě zrušení Lekce z důvodu malého počtu účastníků se Klientovi vrací Vstup zpět na jeho Uživatelský účet.
6.7. V případě nemožnosti poskytování Služeb nebo jejich části vlivem nařízení vlády či opatření jiné příslušné státní instituce v souvislosti s pandemií onemocnění Covid-19 si Poskytovatel vyhrazuje právo pozastavit poskytování všech Služeb po dobu takových opatření. Za takových okolností se staví lhůta pro platnost Jednotlivých vstupů a Permanentek. Běh lhůty bude pokračovat od obnovení provozu Poskytovatele v důsledku skončení výše uvedených opatření.
7. REKLAMACE SLUŽBY
7.1. V případě nespokojenosti s úrovní Služby je možné Službu reklamovat.
7.2. Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do 7 dnů od data konání Lekce, a to písemně prostřednictvím elektronické komunikace na e-mailovou adresu prokopskaliscata@gmail.com.
7.3. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. V případě kladného vyřízení reklamace bude Vstup vrácen na Uživatelský účet Klienta, a to do 7 dnů od odeslání rozhodnutí o uznání reklamace na e-mail Klienta.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Poskytovatel je povinen zajistit odpovídající pedagogické vedení, rozsah, čas a místo konání poskytované Služby dle Rezervace.
8.2. Poskytovatel je povinen dbát na kvalitu poskytované Služby i profesní zdatnost osoby, která Službu Klientům poskytuje.
8.3. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody na zdraví sebe či doprovázeného dítěte nebo jakoukoliv jinou újmu vzniklou v průběhu Lekce.
8.4. Poskytovatel doporučuje Klientovi před vytvořením Rezervace absolvovat preventivní prohlídku u svého praktického lékaře, zda jsou naše služby vhodné pro dítě.
8.5. Klient bere na vědomí, že se všech Služeb pořádaných Poskytovatelem účastní na své vlastní nebezpečí.
8.6. Klient dokončením Rezervace stvrzuje, že jeho a dítěte aktuální zdravotní stav odpovídám požadavkům a nárokům vybrané Lekce.
8.7. Klient má povinnost informovat Poskytovatele o jakékoliv změně svého zdravotního stavu, který může mít vliv na zapojení Klienta při poskytování Služby a s ohledem na tento stav zvážit svoji účast.
8.8. Klient je povinen dodržovat pokyny Poskytovatele a jeho zaměstnanců.
8.9. Služby je zakázáno účastnit se pod vlivem alkoholu či jiných návykových látek.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Způsob zpracování a nakládání s osobními údaji se řídí dokumentem Ochrana osobních údajů, který naleznete zde.
10.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 30.07.2025.
10.2. Aplikace jakýchkoli všeobecných obchodních podmínek Klienta se tímto vylučuje a vždy se pro podmínky Smlouvy uplatní pouze tyto všeobecné obchodní podmínky.
10.3. V případě, že dojde mezi Poskytovatele a Klientem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, 120 00, E-mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz
10.4. Od těchto všeobecných obchodních podmínek se lze odchýlit pouze na základě písemné Smlouvy či jiné písemné dohody mezi Klientem a Poskytovatelem.
10.5. Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně tyto všeobecné obchodní podmínky změnit. Poskytovatel změnu všeobecných obchodních podmínek ohlásí Klientovi oznámením zaslaným na jeho emailovou adresu uvedenou Klientem v Uživatelském účtu nejméně 30 dní před plánovanou účinností nových všeobecných obchodních podmínek. Zákazník má právo změny všeobecných obchodních podmínek odmítnout a Smlouvu z tohoto důvodu vypovědět pouze před účinností změn